search

کدام خوراکی‌ها به افزایش میل جنسی کمک می‌کنند؟

تقویت توان جنسی مردانه با چند خوراکی جادویی

clock icon زمان خواندن ۴ دقیقه بهنام جعفرزاده پنج‌شنبه ۰۷ فروردین ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸

تقویت توان جنسی مردانه با چند خوراکی جادویی
۵/ ۵.۰۰
امتیاز دهید

اگر در رابطه‌تان دچار مشکل شده‌اید، احتمالا زمان آن است که نگاهی دقیق‌تر به رژیم غذایی خود بیندازید و به تقویت توان جنسی خود بپردازید. این شش خوراکی سرشار از مواد مغذی‌ای هستند که می‌توانند میل جنسی شما و همچنین سلامت عمومی‌تان را بهبود بخشند. در ادامه با ما همراه باشید تا دریابید کدام یک از خوراکی‌ها می‌توانند به تقویت قوای جنسی مردان کمک کنند.

 

در ادامه می‌خوانید:

نقش گوشت در تقویت توان جنسی 

تقویت توان جنسی با استفاده از صدف خوراکی

ماهی قزل‌آلا توان جنسی شما را افزایش می‌دهد

تاثیر آجیل و مغزهای خوراکی بر تقویت توان جنسی 

سیب؛ یک میوه بهشتی

معجزه سیر در تقویت توان جنسی 

سخن آخر درباره تاثیر غذاها بر تقویت توان جنسی 

 

نقش گوشت در تقویت توان جنسی 

برای تقویت توان جنسی انواع گوشت را در رژیم غذایی خود بگنجانید. گوشت گاو و مرغ حاوی کارنیتین، ال‌آرژنین و روی (Zn) هستند. کارنیتین و ال‌آرژنین اسیدهای آمینه‌ای هستند که جریان خون را بهبود می‌دهند. جریان خون بدون وقفه، برای پاسخ جنسی در مردان و زنان نقش بسیار مهمی دارد. طبق تحقیقات مرکز پزشکی NYU Langone، این دو ماده مغذی می‌توانند به‌طور موثری اختلال نعوظ را در برخی از مردان درمان کنند.

از پروتئین‌های حیوانی استفاده کنید تا عملکرد بهتری در رابطه با شریک جنسی‌تان داشته باشید. البته، در استفاده از غذاهای گوشتی حد اعتدال را رعایت کنید تا خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی افزایش نیابد. گیاه‌خواران می‌توانند غلات سبوس‌دار، آجیل و لبنیات مصرف کنند.

تقویت توان جنسی با استفاده از صدف خوراکی

حتما در مورد تاثیر صدف بر تقویت توان جنسی شنیده‌اید. نتیجه تحقیقات انجام شده بر روی صدف‌ها، که در کنفرانس انجمن شیمی آمریکا در سال 2005 مطرح شد، نشان می‌دهد صدف‌ها حاوی ترکیباتی هستند که باعث افزایش تستوسترون و استروژن شده و افزایش تولید هورمون‌های جنسی در بسیاری از موارد موجب افزایش میل جنسی می‌شود.

صدف همچنین منبع عالی روی (Zn) است که به جریان خون در اندام‌های جنسی در هر دو جنس کمک می‌کند. به صدف علاقه ندارید؟ به جای آن خرچنگ بخورید، زیرا خرچنگ‌ها نیز سرشار از روی هستند.

صدف خوراکی

ماهی قزل‌آلا توان جنسی شما را افزایش می‌دهد

ماهی قزل‌آلا به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا- ۳ به عنوان غذایی مفید برای سلامت قلب شناخته شده است. ماهی قزل‌آلای صورتی، ماهی تن و هالیبوت یا همان لوزی ماهی، ممکن است کلید تقویت توان جنسی شما باشد. امگا-3 با جلوگیری از ایجاد پلاک در رگ‌ها به جریان بهتر خون در بدن کمک می‌کند و آن را بهبود می‌بخشد. البته رژیم غذایی سرشار از ماهی‌های چرب ممکن است برای مردانی که احتمال ابتلا به سرطان پروستات درجه بالا در آن‌ها زیاد است، مناسب نباشد. مطالعات منتشر شده در مجله اپیدمیولوژی آمریکا نشان می‌دهد که اسیدهای چرب امگا-3 می‌توانند خطر ابتلا به سرطان پروستات بدخیم را افزایش دهند، اما این اسیدهای چرب بر روی سرطان پروستات با درجه پایین و سرعت پیشروی آهسته، موثر نیست.

 

تاثیر آجیل و مغزهای خوراکی بر تقویت توان جنسی 

اگرچه گل و شکلات از روش‌های رمانتیک برای ابراز عشق و علاقه به شریک زندگی‌ محسوب می‌شود، اما همیشه نمی‌تواند به زندگی جنسی شما شوق و هیجان بیشتری ببخشد. به جای آبنبات، یک مشت آجیل و مغز خوراکی را در میان وعده غذایی میل کنید. بادام هندی و بادام درختی سرشار از روی (Zn) هستند. یک میان وعده سالم سرشار از آمینو اسید ال‌آرژنین می‌تواند جریان خون را در اندام‌ها بهبود دهد.

موارد زیر را امتحان کنید:

  • گردو (سرشار از امگا- ۳)
  • تخمه کدو
  • تخمه آفتابگردان
  • گردوی آمریکایی (پکان)
  • فندق
  • بادام زمینی

آجیل و مغزهای خوراکی

سیب؛ یک میوه بهشتی

خوردن روزانه یک عدد سیب، بیماری‌ها را از شما دور می‌کند و همچنین می‌تواند روابط عاشقانه شما را بهبود بخشد. سیب به همراه انواع توت‌ها، گیلاس، پیاز و انگورهای تیره‌رنگ، سرشار از کوئرستین هستند. این آنتی‌اکسیدان، که نوعی از فلاونوئید است، فواید قابل توجهی بر سلامتی شما دارد. کوئرستین در کنترل علایم پروستاتیت و سندرم مثانه دردناک (IC) نقش دارد و گردش خون را بهبود می‌دهد. پروستاتیت، التهاب غده پروستات است که گاهی موجب درد بیضه‌ها و انزال همراه با درد می‌شود. همچنین IC یا سندرم مثانه دردناک ممکن است رابطه جنسی را برای مرد و زن دشوار کند و موجب درد ناحیه تناسلی، اختلال در نعوظ، مقاربت دردناک و کاهش میل جنسی شود.

 

معجزه سیر در تقویت توان جنسی 

این گیاه تند و تیز، یک رقیق‌کننده طبیعی خون است که اغلب برای جلوگیری از بروز فشار خون بالا، کلسترول بالا و بیماری‌های قلبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. خاصیت ضدانعقادی سیر موجب می‌شود تا جریان خون در اندام‌های تناسلی بهبود یابد. شما و شریک زندگی‌تان می‌توانید با مصرف مقداری سیر، شبی به یاد ماندنی را رقم بزنید و اگر هر دو سیر بخورید بوی آن برای هیچ‌کدام آنقدر مهم نخواهد بود.

خواص سیر

سخن آخر درباره تاثیر غذاها بر تقویت توان جنسی 

درحالی‌که برخی از غذاها می‌توانند گردش خون شما را بهبود داده و سطح هورمون‌های شما را بالا ببرند، رژیم غذایی به تنهایی برای بهتر شدن زندگی جنسی شما کافی نیست. در صورتی‌که احساس می‌کنید میل جنسی ندارید، در هنگام مقاربت احساس درد می‌کنید یا ناتوانی جنسی شما را از لذت بردن از یک رابطه صمیمی با شریک زندگی‌تان باز می‌دارد، با پزشک‌تان مشورت کنید.

نظرات کاربران